2019. június 25., kedd

Életed egy táskában, avagy...

... keressük meg Kingát!


A Rák jegyéről egy régi történet jut eszembe. 


A kép csak illusztráció, forrása: cancerminlove.com


Tojáshéjjas asztrológus koromban (jóóóóó régen), valamikor a legelső klienseim között keresett fel egy fiatal leányzó. Nagyon szép volt, az a fajta, aki mágnesként vonzza a férfiak tekintetét - először dekoltázs-tájon, majd csak utána tetőtől-talpig 😉

Lágyan ringadozó, kissé ingatag, bizonytalan mozgással jött be az irodába, - megdicsérte a három napja kidobott légfrissítő illatát - és amikor leült, az összes szerénységével együtt őt is szinte elnyelte a nagy fotel.

Nem igazán lepődtem meg, hiszen előtte már korrigáltuk a képletét - tudtam, hogy Rák Nap-jegyű, Rák aszcendensű, Rák Holdja van... 

de hogy mit jelent ez igazán, arra csak a következő két órában döbbentem rá. 

 


A kép forrása: laordendelsol.wixsite.com

Elmesélte, hogy igazából óvodás kora óta arra készül, hogy anya legyen - széles mosollyal, lelkendezve újságolta, hogy biztosan itt az idő, érzi... mi több: azonnal tudni szeretné, hogy kezdhet-e már babakelengye után futkosni. Még csak levegőt vettem a mondandómhoz, mikor hirtelen zokogásban tört ki, felélte az asztalon lévő papírzsepik 60 százalékát, majd vad kutatásba kezdett a táskájában. 

Én - rendes Bakhoz méltóan - szinte lesokkolva néztem az érzelmi hullámzásoknak ezt az intenzív tengerét... és agyhűdötten próbáltam kitalálni, hogy mit keres. Megjegyzem: nem volt könnyű dolgom. 


A kép forrása: usmagazine.com

Előkerült egy ezer éves magazin, amit - mint megtudtam - akkor vett, amikor a legjobb barátnőjét műtötték, és ő ott várta a kórház folyosóján egész éjszaka...(az illető egyébként rohadjon meg, mert később hátbatámadta, pedig ő erőn felül mindent megtett érte)
- majd két különös formájú kavics, amit az első tengerparti nyaralásán gyűjtögetett össze, (ritkán mozdul ki az otthonától ilyen távolra, és végig azon izgult, hogy a házára vigyázó szülei vajon etetik-e rendesen a macskákat),
- egy poháralátét, amely az első randijának emlékét őrizgeti, (igaz, hogy a pasas késett fél órát, de ő is három gyereket akart...) 
- egy kiszáradt parfümös üveg, meg egy teli - utóbbi férfi-illat: valamelyik ex használta, és az illető lakásának is mindig ilyen kaktusz-illata volt (ha becsukja a szemét, még mindig maga elé tudja képzelni azt a csodálatos nagy konyhát... bár ő azt a tálalót máshová tette volna)
- egy oklevél, amit egy helyi szépségversenyen kapott (ez nagy becsben van, hiszen az előtti évben még 118 kiló volt - mondta nevetve) ...

Lefagyva hallgattam, szorgalmasan újratöltögettem a zsebkendőtartót, miközben két gondolat járt a fejemben.

 

A kép forrása: parstorch.wordpress.com/

 


1. Ebben a lányban benne van a Rák jegyének összes tulajdonsága, sőt: ő maga a Hold.

2. Mi a jó frászt is keres ennyire abban a feneketlen tatyóban?!


Végül persze megtudtam. Egy igazolást húzott elő, amely arról szólt, hogy szervi eredetű problémát nem találtak nála - ám természetes úton mégsem sikerül teherbe esnie, pedig már azóta próbálkoznak, amióta meggyőzte apai jóbarátját arról, hogy végre vállalják fel a kapcsolatukat. 

A lány 26 éves volt akkor, a párja 47... ezt csak azért mondom el, mert annyira tipikus a Rák aszcendensűeknél. Mint ahogy az is megfigyelhető, hogy a Rák típusnak a Sors gyakran NEM  ad gyermeket, mert másokról - sokkal többekről, és másféleképpen - kell gondoskodnia.

Az emlékek és hangulatok zuhataga után rátértünk arra, amiért jött, és hála az ő Sorsának - valamint Dr. Jonas módszerének - és az asztrológia kozmobiológiai családtervezésének -  a kis hölgy ma már négy gyermekes anyuka. Legnagyobb gyermekénél - Lucánál - megkaptam a tiszteletbeli keresztszülő címet, aminél - azt gondolom - nagyobb megtiszteltetés nemigen érheti az asztrológust.




Kinga! Nagyon régen nem hallottam rólad, de a Rák havában mindig eszembe jut, hogy én: a racionális Bak (és a kezdő asztrológus is) mennyi mindent tanultam tőled. Például, hogy az érzelmek ilyen nyílt kimutatása egyáltalán nem a gyengeség jele. Hogy a nevetés nem hizlal 😊 és hogy nincs szégyen a könnyekben, azok felszabadítanak és olyan erőt adnak, amelyre még mindig kissé irigykedve gondolok. Hogy nem kell halmozni a javakat, mert ha tiszta a szíved, akkor az egész életed "elfér egy táskában is" - és ez elég a boldogsághoz.

Kedves Kinga, ha olvasod ezeket a sorokat, tudd, hogy én ugyanolyan hálás vagyok neked ezekért a gondolatokért, és ha tehetném, akkor a hivatásom tiszteletbeli keresztmamájává fogadnálak! 💗

Minden Rák jegyű igazgyöngynek boldog születésnapot kívánok:

Farkas Andrea
asztrológus

A megosztás-gombbal segíts nekem kérlek, hátha az írás eljut Kingához is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése